Subject: Corrigo vaktsineerib apteekides 2024
From: "Tatjana Mihhailova" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Nov 2024 16:17:35 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Anname Teile teada, et vaktsineerimine apteekides toimub alates 14.10.2024 
aasta lõpuni.
Tabel lisatud.

Tervitades

Tatjana MihhailovaRaamatupidaja

[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
Corrigo OÜ	  <http://www.corrigo.ee> www.corrigo.eeTelefon: 
+372 522 9278	 Jõhvi Haigla SA <http://www.jõhvihaigla.ee> www.jõhvihaigla.ee
Jaama 34a, 41532 Jõhvi                     	 Corrigo Hambaraviwww.corrigohambaravi.ee 
<http://www.corrigohambaravi.ee>

  <https://drive.google.com/a/corrigo.ee/uc?id=1DCW7zhgfJwH5WMsy7cjgFXgo4O-eotSp&export=download>

Palun säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja.

Käesolev e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile. 
Selle e-posti loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui 
Te ei ole selle e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga 
e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-kiri, selle võimalikud koopiad 
ning kõik lisad.

 <http://www.stomadent.ee/>